Oddělení matrik a státního občanství
K návštěvě oddělení matrik a státního občanství doporučujeme objednání v on-line rezervačním systému. Objednaní klienti budou obslouženi přednostně. Děkujeme
rezervujte si termín — matrika
Termín si můžete rezervovat pouze na 3 týdny dopředu. Pokud je obsazený, navštivte nás prosím v úředních hodinách. |
Upozornění: V pátek 7. 7. 2023 bude Úřad městské části Prahy 3 z provozně-technických důvodů uzavřen. Děkujeme za pochopení. | |||
---|---|---|---|
pondělí | 8—12 h | 13—18 h | |
středa | 8—12 h | 13—18 h |
- Eviduje narození, uzavření manželství, úmrtí a změny jména a příjmení obyvatel.
- Vede agendu státního občanství.
Vysvědčení o právní způsobilosti se vydává na žádost občana, který hodlá uzavřít manželství v cizině nebo s cizincem. Občan, který uzavírá manželství v cizině, podá žádost o vysvědčení o právní způsobilosti podle místa trvalého pobytu, případně posledního trvalého pobytu na území ČR.
Co je potřeba předložit: občanský průkaz, rodný list, popřípadě pravomocný rozsudek o rozvodu předchozího manželství nebo úmrtní list manžela, správní poplatek 500 Kč v hotovosti
|
Kontakty
rodná a sňatková matrika, změny jména a příjmení
č. kanceláře 225
sňatková matrika, úmrtní matrika, změny jména a příjmení
č. kanceláře 224
státní občanství
č. kanceláře 226
státní občanství
č. kanceláře 226
státní občanství
č. kanceláře 224
Havlíčkovo náměstí 9
2. patro (kanceláře 224, 225, 226)