Zdá se, že používáte prohlížeč, jenž nepodporuje aktuální technologie pro zobrazování obsahu na webu. Doporučujeme Vám prohlížeč aktualizovat nebo si stáhnout takový, jenž dnešní standardy splňuje.

Aktualizovat

Na vašem soukromí nám záleží

My, Městská část Praha 3, IČO 00063517, používáme soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. pro zlepšení kvality našich webových stránek a jejich obsahu. Kliknutím na tlačítko „Povolit vše“ souhlasíte s využívaním cookies a předáním údajů o chování na webu.

Přeskočit na hlavní obsah

Ceník komerčního pronájmu prostor

Chystáte velkou společenskou akci nebo setkání? A proč je neuskutečníte u nás na Praze 3? Můžete si vybrat ze salónků, zasedacích sálů nebo galerie. Níže najdete ceny pronájmů...

místnost

správce místnosti

cena pronájmu
(vč. DPH)*

Zasedací sál zastupitelstva, 
Havlíčkovo nám. 9

sekretariát tajemníka

10 000 Kč za akci**

Zasedací místnost 301, Lipanská 7

sekretariát tajemníka

2 000 Kč za akci

Zasedací místnost 309, Lipanská 7

sekretariát tajemníka

4 000 Kč za akci

Předsálí obřadní síně, Havlíčkovo nám. 9

odbor občansko správní, oddělení matrik

5 000 Kč za akci

Svatební síň a kruhový salonek, 
Havlíčkovo nám. 9

odbor občansko správní, oddělení matrik

10 000 Kč za akci

Galerie Toyen, Milešovská 1***

odbor vnějších vztahů a kultury, oddělení informační centrum

500 Kč za hodinu

* Při požadavku na využití techniky (ozvučení, promítání) je cena navýšena o 20 %.
** Přesahuje-li akce 6 hodin, s každou další započatou hodinou se cena navyšuje o 1 000 Kč.
 *** Při pravidelných dlouhodobých pronájmech galerie Toyen je cena snížena o 50 %.

3icon-upozorneni1-redPronájmy mohou probíhat v pondělí až čtvrtek v rozmezí 9–19 h a v pátek 9–15 h. Výjimky schvaluje tajemník.


Jak zaplatím?

  • Platbu provedete minimálně tři dny před konáním akce v pokladně Úřadu městské části Praha 3, případně převodem na účet 29022-2000781379/0800.

  • Pro potřebu identifikace plateb zašle správce místnosti písemnou informaci (možno i emailem) do oddělení účetnictví odboru ekonomického. Informace musí obsahovat identifikaci plátce, částku, datum do kdy má být úhrada provedena, určení místnosti a v případě plátce DPH požadavek na vystavení daňového dokladu (faktury).  úhrady potvrdí plátci příjmový pokladní doklad. V případě bezhotovostní úhrady zodpoví oddělení účetnictví OE dotaz na úhradu na základě požadavku správce místnosti (možno i na telefonický dotaz).

  • Na pronájem místnosti nevzniká právní nárok. 


Kdo má nárok na slevu?

Od úhrady nájemného jsou osvobozeny a místnosti jsou oprávněny využívat bezplatně zastupitelské kluby Zastupitelstva městské části Praha 3.

Za úhradu administrativního poplatku ve výši pouze 500 Kč mohou místnosti využívat

  • maximálně 2× ročně politické strany a hnutí, které obdržely ve volbách do zastupitelstva městské části Praha 3 samostatně nebo v rámci společné koalice alespoň 3 % hlasů,

  • maximálně 2× ročně neziskové organizace pro akce ve prospěch obyvatel městské části Praha 3. Splnění této podmínky posuzuje správce místnosti a následně schvaluje tajemník úřadu.

Login